środa, 13 kwietnia 2011

126.

Na początku dziękuje za te wszystkie maile i komentarze. Jesteście dla mnie bardzo mili i jesteście wielkim wsparciem.
Chce cos sprostować- nie, nie mam złamanego serca^^ po prostu byłam w szoku. Znaleźć sobie 18 - letnia dziewczynę w ciąży z kimś innym. Nie mogę. To po prostu jeden wielki fail. Ale co tam.
Gadalam wczoraj z Ursula. Było miło i sympatycznie. Oczywiście powiedziałam, ze mam niezły zachrzan w szkole. Ostatnie 3 dni, by wystawić ocen i koniec;D wow jeszcze 3 tygodnie!;)
Idę sie uczuć francuskiego. Dziękuje za wsparcie!!

2 komentarze:

  1. coraz bliżej do Twojego wyjazdu. ciekawe jak będzie wyglądała Twoja przyszłość i jak się potoczą moje losy z wyjazdem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że dobrze;) Ja wiem, jak będzie wyglądała moja przyszłość - będę zajebiście szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń