piątek, 22 kwietnia 2011

117

Nocowanie u koleżanki. Czemu? Bo mi sie ściana od strony okna rozwalila w pokoju... Mam remont, robią elewacje i okazało sie, ze pod styropianem jest pleśń;/ i musiałam gdzie sprzenocowac i koleżanka mnie przyjęła do siebie(;
Patrzę na bilety i cały czas nie mogę uwierzyć, ze jadę. Ale teraz głowę zaprząta mi wyjazd nad morze z koleżankami;) zrobiłam kosztorys i plan: zero planów i kompletny spontan, czyli plażowe nic nie robienie xD ja osobiście mam ochotę pójść na jedna imprezę na plazy i tyle;)
WESOLYCH SWIAT, MOI CZYTELNICY!!!;)
Spełnienia marzeń, tegorocznym maturzystom dobrze zdanej matury, przyslym au pair- znalezienia fantastycznej rodzinki, obecnym operkom- by spędza-ły-li każdy dzien z uśmiechem i by przeżyły-li przygodę swego zycia;)
Wszystkiego najlepszego;)

2 komentarze:

  1. Fajnie, że do Szwajcarii jedziesz. ;) Ja się uczyłam francuskiego przez 6 lat a umiem się przedstawić... gramatykę musiałabym sobie przypomnieć, ale jednak dobry nauczyciel dużo daje a ja na takich nie trafiłam :( ale chyba sama się wezmę za naukę tego pięknego języka ;)
    Pozdrawiam i wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha nieźle :)
    Również Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń