środa, 29 czerwca 2011

Always gonna be another mountain...

W muzeum zapominam o wszystkim. To jest perfekcyjne miejsce na ucieczkę. Jak mi sie uda, to po studiach zakotwicze tam.
Wszystkie porażki sprawiają, ze Jestesmy silniejsi. To wiem, ale chciałabym osiągnąć 30% z tej >{*|*{^{>{*{ matmy.
Temat facetów w moim życiu to temat rzeka. Jest ich już 3 i chętnie odstapie ich wszystkich. Co ich sie tak namnozylo w moim życiu? Nie potrzebuje teraz faceta, w Szwajcarii chętnie kogoś poznam:P
Z nerwów nie mogę jeść, spać. Czemu muszę być taka panikara?

2 komentarze:

  1. nie panikuj, rob to co do ciebie nalezy, reszta sama sie ulozy:)
    no i jestes w lepszej sytuacji niz ja, bo kiedy ja sie denerwuje, to jem wszystko co znajdę, nie mogę wrecz przestac:p

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem panikara, wymiotuje, mam nudności i wygladam jak trup xP ale daję radę jakoś...

    OdpowiedzUsuń