wtorek, 28 lutego 2012

airplanes

Dawno się nie odzywałam, bo duzo się działo. Byłam w Polsce, odwiedziłam stare kąty, potęskniłam i wróciłam do SZwajcarii, gdzie teraz jest wiosna. 10 stopni na plusie, wszystko kwitnie i jest pieknie :)
Jeżeli chodzi o facetów, to moja głupota nie zna granic, moja podświadomość mi coś mówi, ale tego nie ogarniam. Bo śnił mi się Hiszpan dziś. I to też taki ładny sen, że jesteśmy parą itp. Ale wieści od niego żadnych. Chyba powinnam zamknąć ten rozdział. Ogółem przestać szukać miłości. Inaczej, ja jej nie szukam, ona po prostu mnie prześladuje. Może to dlatego, że potrzebuje kogoś, kto będzie przy mnie. Ale mam super przyjaciół, oni są przy mnie. Nie wiem...
Ktoś skory do pomocy?

2 komentarze:

  1. ja mam mega parcie żeby sobie kogoś znaleźć bo od dwóch bitych lat jestem sama i to nie jest jako szczególnie budujące... ale mam mega kumpli i dużo spędzamy razem czasu więc to jest jakieś rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. chyba mnie coś ominęło, czemu szukasz mieszkania? konczysz umowę czy co?

    OdpowiedzUsuń