wtorek, 14 lutego 2012

Google:D

Tak zostałam ostatnio nazwana :D Szukanie mieszkania, pracy jako niania, opiekowanie się dziećmi, ogarnianie życia to sporo.
Teraz chciałabym przedstawić temat: jak szukać rodziny na własną rękę?
Ja swoją wymarzoną rodzinkę znalazłam przez au pair world. Zajebiści ludzie :). Należy szukać poważnych ofert - najlepiej ze zdjęciami itp. I po wymianie pare maili poprosić o skypa. to wazne. ja miałam wiele rozmów przez skypa, ale w moim przypadku było to magiczne pyknięcie między mną i moją hostką. Dogadałyśmy się w pierwszej sekundzie.
Rodzina powinna przygotować i Wy nie powinnyście(powinniście) wysyłać im żadnych pieniędzy. Zero, null!!
No i ten tego... Jak coś więcej mi do głowy wpadnie, to napisze.

A tak poza tym to miłości nie ma, ale zawsze jest niemiecki :D

4 komentarze:

  1. Może w następnym poście jako doświadczona "operka":P napisz o co pytać host rodziców i co nam przyszłym Au Pair Madchen się należy w Szwajcarii. W ten weekend będę miała kolejną rozmowę z rodziną (nareszcie) ze Szwajcarii i nie chciałabym niczego pominąć w czasie rozmowy z nimi. Będę wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara ;) ja czekam na odpowiedzi od rodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. "A tak poza tym to miłości nie ma, ale zawsze jest niemiecki :D "hahaha rozwaliłaś mnie tym :P :P :P o mamo dawno się tak nie uśmiałam :P no i jako germanistka zgadzam się w 1000% :) pozdrowienia z SanFran

    OdpowiedzUsuń
  4. haha! Natalia stoi i w oczach widzę jak otwiera sie jej mapa google, pamiętasz!?? hahaha!!

    OdpowiedzUsuń