wtorek, 10 stycznia 2012

Ja. Oni. On. Szczerość

Szczera być potrafię. Otwarta być potrafię. Uśmiechać się potrafię. Ale, cholera, myśleć nie potrafię. Racjonalna być nie potrafię. Romantyczna za to tak. Marząca i nie myśląca... Bojąca się tego, co ludzie powiedzą. Boję się samej siebie. 
Bo jak może się podobać facet, którego poznało się przez internet? Którego widziało się 2 razy w życiu.? Wiadomo, to ja - Za dużo myśląca Natalia. Za dużo analizująca. Albo po prostu to jedyny facet, co okazał mi zainteresowanie tutaj. Na trzeźwo. Albo po prostu. Chce na siłę zapełnić lukę w moim sercu, a on był pierwszym, co się pojawił? I możliwe jest to, że nic nie czuje... Nie wiem. Muszę posiedzieć i pomedytować.
Co do mojego au pair'owskiego życia... Jestem z siedmiolatką, bo moja host mama, Louise i Maria są w Niemczech. Jest spoko, mała potrafi się sobą zająć. Dużo gramy. Z nią od zawsze było mi najciężej się dotrzeć. Ale taki czas, jaki mamy teraz, jest w sam raz, by się najlepiej poznać. Ona ma bardzo silny charakterek. Silna kobieta z niej wyrośnie. Nie to, co ze mnie -.-

2 komentarze:

  1. jeszcze trafisz na swego :* jak dlugo juz jestes i jak dlugo planujesz zostac w szwajcari? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smutno, ale chyba znasz odpowiedź :(
    a mi mimo tego, że takich kłopotów nie mam i tak smutno! :(

    OdpowiedzUsuń