czwartek, 22 marca 2012

Odmiana

Wiosna zawitała we mnie :) Drastycznie ścięłam włosy(mam teraz fryzurę a la bob), a do garderoby wprowadziłam czarną i ciemnoniebieską marynarkę. Nie maluje się na czarno tylko na lekki bez. Lekki, naturalny makijaż. Uśmiecham się jak głupia. Szukam mieszkania, pracy jako niania i potem... Chyba pedagogika w Gdańsku. Plany się klarują. Czuje się szczęśliwa.
W ogóle mam teraz faze na fioletowy, niebieski itp. i na uśmiech. Śmieje się jak głupia. Ah, jaki mam dobry humor. Sama nie wiem dlaczego. Cóż, to pewnie wina wiosny :) Czas w pracy mija mi mega szybko. Dzieciaki cały dzień na dworze, w ogóle super :)
Z cyklu złote myśli Natalii i jej hostki
1)
N: A co jeśli spadnie?(a propo rocznej wspinającej się na regał)
H: Cóż, mam jeszcze 2 inne córki
2)
H: Natalia, co Ty masz taki dobry humor? Najarałaś się czy jak?
N: Niee... Po prostu mam dobty humor
H: Nie jesteś zakochana?
N: Moją jedyną miłością jest niemiecki
H: Najarałaś się
I jak ja mam nie kochać mojego życia

1 komentarz:

  1. haha śmiesznie masz tam :P ja też ostatnio uchachana chodzę i zmiana image też u mnie nastąpiła, także pozytywnie :) tylko nie do końca ogarniam, czemu szukasz mieszkania i pracy?

    OdpowiedzUsuń