wtorek, 17 lipca 2012

Natalia zostaje w Szwajcarii

Zostaje. Nie dostałam się na studia. NAwet na germanistykę mnie nie chcą. Lepiej dla mnie. Spędze rok na nauce języka, aż w koncu nie pojde do szkoły tutaj. Wszędzie staram się szukać pozytywów. Tu także.
Jest jedna rodzina mną zainteresowana. Mną, jako nianią. Dobry początek. Modlę się, by mnie chcieli. Jak podpiszę umowę napiszę tu wszystko.
Co do podróży: Kocham Austrię. Spędzilam 4 fanstyczne dni w Innsbrucku. Miasto samo w sobie piękna, a atmosfera... Ahh!
Dziś mija 11 miesięcy w Szwajcarii. Cóż... Niczego nie żałuje!

3 komentarze:

  1. Hej, a dlaczego Cię nie chcą? W pt wyjeżdżam do Szwajcarii, będę AuPair. Też myślałam o studiach tam. Ale wątpię... chyba wrócę po roku do PL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam totalnie głupie pytanie ale cóż.
    W Szwajcarii ze swoją rodzinką rozmawiasz po niemiecku tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę może niegrzeczna że odpowiem na pytanie nieskierowane do mnie ale mam nadzieję że Natalia mi wybaczy...większość aupair rozmawia w Szwajcarii po niemiecku

      Usuń