środa, 27 sierpnia 2014

3 lata i 10 dni

3 lata minęły. 3 lata. 1/7 mojego życia spędziłam w Szwajcarii. A wszystko wydaje sie, jakby wydarzyło się wczoraj. Moj przylot, moje pierwsze dni jako au pair. Strach, ekscytacja... to wszystko jest wciąż zywe, jest wciąż we mnie. Każdego dnia jestem wdzięczna losowi za moją wspaniała host rodzine, ludzi z ktorymi obecnie pracuje.
Nie mam słòw, ktorymi moge opisac jak sie czuje te 3 lata pozniej. Jestem naprawde szczesliwa, mam wspaniałych rodzicow, niezwyklych przyjaciol, najwspanialszego mezczyzne pod słoncem, a dzieciaki, ktoryni sie opiekuje sa wspaniale.
Mam plan na kolejne lata i sie nie poddam, bo kocham moje życie takim, jakim jest.
Moi drodzy, pamiętajcie, ze jak walczycie o swoje marzenia to one sie spelnia.
Trzymajcie sie goraco!
N.

1 komentarz:

  1. "natalia. 20 lat. Kochajaca swoje życie dziewczyna :) za mna rok jako au pair a przede mną? Zobaczymy! :)"

    to wszystko dzieje się tak szybko, jak tylko sobie przypomnę nasze rozmowy pół roku temu... a to wszystko dzieje się naprawdę :))) <3

    OdpowiedzUsuń